VERZEND EN LEVERINGSBELEID – Sedumopjedak B.V.

Met de verzend en leveringsbeleid streven wij ernaar zoveel mogelijk duidelijk te geven rondom het verkrijgen van onze producten en het vervoer naar jouw lokatie. Mocht er iets nog niet helemaal duidelijk zijn dan horen wij graag van je hoe wij onze communicatie verder kunnen verbeteren.

Verzenden en levering:

Levertijd

  • Doorgaans is de levertijd voor de dakpakketten vier werkdagen en er wordt op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag geleverd. Bestel je bijvoorbeeld op maandag dan is de levering op vrijdag.

Transportkosten

  • De bezorgkosten bedragen 85 Euro voor bezorging in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Hiervoor wordt naar geval een speciale prijs gemaakt.

Bezorging

  • Er wordt geleverd op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag;
  • In ruim op tijd besteld wordt kan onder ‘Bestelnotities’ een voorkeur voor een bepaalde dag worden opgegeven;
  • Helaas is het niet mogelijk om een afspraak te maken anders dan op welke dag er geleverd wordt. De vrachtwagens van de transporteur worden zo gunstig mogelijk beladen en proberen zo efficiënt mogelijk de routes te plannen;
  • Er wordt tussen 08.00 en 17.00 uur geleverd;
  • Bij vorst wordt er niet geleverd.

Verpakking en transport

  • De pakketten worden op one-way-pallets door een externe transporteur aangeleverd, je dient zelf voor de afvoer van de pallet te zorgen;
  • Waar mogelijk wordt de pallet op je oprit gezet of op straat zo dicht mogelijk bij je oprit/poort;
  • Vervoer van de pallet naar het aanlegpunt wordt door de afnemer zelf gedaan;
  • Onder normale omstandigheden kan het materiaal maximaal 24 uur op een pallet blijven liggen. Wij adviseren je wel om de vegetatiematten zo snel mogelijk na levering te verwerken. Bij felle zon is het aan te raden de pallets af te dekken.

Ontvangst

  • We raden je aan om je bestelling meteen bij ontvangst te controleren. Misschien heb je toch te veel besteld, of is je bestelling beschadigd of niet compleet. Is dat het geval? Laat het ons dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling) weten. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.
Vlinder

Retourpolicy

Wat mag ik retourneren?

  • In overleg kunnen alle producten met uitzondering van de Sedummatten en cassettes binnen 14 dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden. De vegetatie van de Sedummatten en cassettes is een biologisch product en daarom kunnen wij deze producten helaas niet terugnemen. Denk hier dus goed over na voor je aankoop!

Retourproducten dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Ze dienen onbeschadigd, onaangebroken en ongebruikt te zijn;
  • Ze dienen compleet te zijn;
  • Ze dienen in de, in goede staat zijnde, originele verpakking geretourneerd te worden;
  • Je moet zorgen voor een goede transportverpakking, ter voorkoming van schade aan de goederen;
  • Onze aflever bon dient aan de retourzending te worden toegevoegd zodat wij weten van wie wij de zaken retour krijgen.

Hoe werkt het retourneren?

  • Overleg altijd met ons de mogelijkheden en transport voor het terugsturen van de producten, met onze vaste transporteur kunnen wij je hierbij helpen. De verzendkosten van retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Na ontvangst van de retour gezonden producten worden deze kosten verrekend en krijg je het verschuldigde bedrag teruggestort op je rekening.

Hoe meld ik een retourzending aan?

  • Het beste kun je ons even bellen dan bespreken wij de mogelijkheden. Buiten kantoortijden kun je gebruik maken van het formulier op onze contactpagina.

Wanneer krijg in mijn geld terug?

  • Indien je retourzending aan retourneer voorwaarden voldoet, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terug op de rekening waarmee de bestelling destijds betaald is.

Voor alle andere zakelijke aspecten met betrekking jouw aankoop verwijzen wij je graag naar onze Algemene Voorwaarden.

Sedumopjedak